2010. február 21., vasárnap

bár én is érzem a tavaszt, azért még tél van






5 megjegyzés:

  1. Én a madárcsiripelésből és az illatokból érzem a tavaszt.
    Szépek a korlátaid is.Hol csináltad a képeket?
    A fejléces kép is jó! Utazni szeretnél?

    VálaszTörlés
  2. A korlátokat egy pesti belvárosi bérházban fotóztam....vendégségben jártunk ott. Érdekes volt, mert alig láttam valamit, a vaku működött és így lettek némileg sejtelmesek a képek.
    Utazás!!!!Igen!!! Nagyon szeretnék! Párizsban egyszer régen jártam már, vagy 20 éve...3 hét...teljesen egyedül, így alakult. Életre szóló élményem!

    VálaszTörlés
  3. Párizsban én is egyedül jártam,és én is elég régen, kb.10 éve.

    VálaszTörlés
  4. Én is éreztem egy darabig. Micsoda hó! Azért errefelé nem volt ennyi! Mindenesetre érdemes kicsúszkálni magatokat, hátha (reméljük) nem lesz több!:)))

    VálaszTörlés
  5. Chez nous, enfin les beaux jours s'installent !!!

    VálaszTörlés