2010. január 24., vasárnap

Citromos gyönyörűség!

Tegnap kóstoltam. Kislányom zsúrra volt hivatalos (elkísértem)-ott ettük szülinapi torta gyanánt. Nehezen tudom szavakba önteni mindazt, amit éreztem,miután megkóstoltam.
A recepten ízlés szerint "igazítsatok"!
Próbáljátok ki!
(aztán számoljatok be róla!)
Hozzávalók:
-1 nagy pohár tejföl
-9 dl tejszín
-30 dkg porcukor
-1 csomag babapiskóta (200g)
-1 csomag vaníliáscukor
-2 nagyobb citrom leve és héja
-1 nagy doboz barack konzerv

A tejszínt, tejfölt, citromlevet és cukrot 2-3 percig robotgéppel krémesre keverem.
A piskótát 4-5 darabba tördelem. A krémbe belekeverem az összevágott barackot. Egy mély tálba rétegesen bepakolom a krémet és a babapiskótát. Hűtőben jól lehűtöm.
Ennyi!

4 megjegyzés:

  1. Már jól indul a nap... Ilyen finomságról olvasni így reggel, hmmmm! Kipróbálom!

    VálaszTörlés
  2. De kedves tőled, hogy keresel...
    Hát...haláleset a családban. Anyósom...
    Szegény, szívinfarktust kapott múlt kedden. Monokon lakott, igen messze van...ezzel telt a múlt hetünk...és még nincs vége, szombaton temetjük.
    Rossz most eléggé...kicsit magamba szálltam, kicsit nem fontos semmi-hisz élek, élünk.
    ő MÁR NEM!
    Az írás azért hiányzik...

    VálaszTörlés
  3. Részvétem! Amint tudsz, gyere!

    VálaszTörlés